تلفن ثابت اینترنتی

تلفن ثابت اینترنتی

مرکز تلفن ابری اومیکس تمام نیاز های یک تلفن حرفه ای به صورت ابری در هر جایی از ایران برطرف میکند!
سرویس‌های ابری سالهای زیادی است که در حال جایگزینی به جای سرورهای محلی، مخصوصا برای کسب‌و‌کارهای کوچک تا متوسط شده‌اند. این امر باعث شده است که شرکت‌های زیادی از سرویس‌های تحت شبکه استفاده کنند زیرا همانطور که گفته شد، اینگونه سرویس‌ها به دلیل کاهش هزینه‌ و چالش‌های نگهداری معمولا مورد استقبال شرکت‌های کوچک تا متوسط قرار می‌گیرد.

خرید تلفن اینترنتی بر پایه ویپ یکی از راهکارهای آنلاین است. خط تلفن اینترنتی راهکاری ویژه برای تمامی سازمان‌ها و ارگان‌ ها ، فروشگاه های مختلف با هر ابعاد و اندازه‌ای است. خطوط تلفن اینترنتی بر پایه تکنولوژی ویپ هستند که در بستر اینترنت به ایجاد یک شبکه کلودی می‌پردازد؛ بنابراین تلفن اینترنتی ویپ با ارائه  شماره‌های دلخواه تماس‌های تلفنی با کیفیت فوق‌العاده‌ای را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. خط تلفن ویپ مجموعه اومیکس  با پیش‌ شماره‌های ۹۱۵۵ و ۹۳۱۱ و ۹۱۰۹ ، به کاربران امکاناتی فراتر از تلفن‌های ثابت خواهد داد. اومیکس با شعار ” صدای تجارت شما به وسعت ایران ” درنظر دارد با رفع نیاز های مشتریان خود، خدماتی منحصربه‌فرد را ارائه نماید.

 

چرا مرکز تلفن ابری VOIP تهیه کنیم؟

باتوجه به مشکلات نیروی حضوری و احساس نیاز به نیروی دورکاری و اضافه کاری، همچنین کسب و کار هایی که شعب مختلف در سراسر ایران دارند و یا حتی کسب و کار های استارت آپ که مکان ثابتی ندارند احساس نیاز به مرکز تلفن ابری دیده می شود.

به چند مورد از ده ها مزیت مرکز تلفن ابری اشاره میکنیم :
  • امکان ارائه تلفن دورکاری یا اضافه کاری به صورت نرم افزاری روی موبایل یا لپ تاپ
  • امکان ارائه تلفن با ای پی فون یا تلفن رومیزی
  • عدم نیاز به سخت افزار
  • افزایش فروش با ابزار حرفه ای گزارش گیری
  • مدیریت آسان و یکپارچه شدن تلفن های شعب و داخلی ها
  • بررسی کمپین های تبلیغاتی و نرخ تبدیل به فروش
  • مدیریت بهتر و نظارت بر پاسخگو بودن کارمندان

 

 

مجموعه ی ما برای سهولت در خرید و سریعتر استارت خوردن کار، به تمامی فروشگاه های مجوز دار  و یا استارت آپ هایی که حتی هنوز ثبت برند و ثبت شرکت هم انجام نداده اند سرویس ارائه میدهد.

فعال سازی مرکز تماس ابری معمولا بعد از خرید حداکثر ۷۲ ساعت زمان می برد

خیر ،در حقیقت شما باید اینترنت داشته باشید تا بتوانید از مرکز تلفن استفاده کنید

خط تلفن اینترنتی به نام شما و با مشخصات شما خریداری میشه و مالکیت همیشگی خطوط با شما می باشد

در مرکز تماس ابری اومیکس این امکان وجود دارد به ازای هر نفر در سیستم یک شماره موبایل یا تلفن ثابت تنظیم کرد و در صورت قطعی اینترنت شما تماس های مربوط به شخص به شماره موبایل یا تلفن مربوطه ارسال میشود و تماسی از دست نخواهد رفت.

 

 

 

جهت خرید می توانید ضمن تماس با پشتیبانی بصورت تلفنی سفارش ثبت کنید و مشاورین ما با نیازسنجی و ثبت امکانات مورد نیاز شما ، بین اپراتورهای طرف قرار بررسی و در کمترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت و تمامی موارد و هزینه ها را به شما شرح میدهند. ما همواره در حال پیشرفت و عقد قرارداد با اپراتورهای مختلف هستیم در حال حاضر گروه انفورماتیک اومیکس نماینده فروش تلفن اینترنتی شرکت های پیشگامان ، وینکس و تک نت می باشد.